HTML

A hörcsögfejnek annyi

Friss topikok

Címkék

november

2012.11.12. 16:35 RollDuke

A súlyom 96,8 kg volt ma reggel. Ez jó. Már teljesen hozzászoktam az új életmódhoz, nem hiányzik a nassolás, a gyomrom is összeszűkült, nem is gondoltam volna, hogy ilyen kevés étellel is mennyire jól lehet lakni. A kevés azért a régi adagokhoz képest kevés csak, valójában 5x eszem naponta és ha összeadom szép adag jön ki így is. ( napi 30 dkg hús, 2 tojás, zöldség , gyümölcs.). A futás. 7 km-re emeltem a távot, de itt most megállok ebben a hónapban. 3x7 km. Ennyi az adag, de jövő hónaptól megvariálom, tervezek hosszabb, illetve rövidebb távokat is. Most már minden ruha lóg rajtam, lassan teljes csere lesz. A bőröm, úgy néz ki jól bírja a közel 16 kg-os fogyást, de még van hátra neki egy kevés. A vérnyomásom totál normális szintre állt be, - egy picit magas volt-. a fogyás jót tett. A másik pozitívum, hogy a kevesebb szénhidrát miatt, megszűnt az evés utáni álmosság. Nyoma sincs, amúgy is energikusabb vagyok jóval, van kedvem mindenféléhez.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futnifogok.blog.hu/api/trackback/id/tr574903173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása