HTML

Az első lépések.........

2012.10.17. 08:43 RollDuke

2008: a testsúlyom 80 kg

2012 augusztus: 112 kg

2012 október : 103 kg

Az ok, ami idevezetett: egyszerűen nem figyeltem oda....
 Főként mikor leszoktam a dohányzásról, és elkezdtem nassolni. Egyből 12 kiló felugrott. Gondoltam megoldom egy léböjttel egybekötött fogyókúrával. Le is ment nagyja, de innen már duplán jöttek fel a kilók. Egy hatalmas baromság volt. Ezek után egy motorbaleset, a bokámnak annyi egy évre. Mire észbe kaptam 112 KG!!!!!!! Megláttam egy-két képet magamról és rájöttem, hogy szarul nézek ki!! HÖRCSÖGFEJEM LETT!!! és rohadt nagy hasam.

Megoldást kell találnom, olyat ami , remélhetőleg hosszútávon is működik.

Régen sokat futottam, de akkor még a bokám is jobban festett, könnyebb is voltam. Ha egyszer bevált, beválik máskor is, legalább nem kell a nulláról kezdenem ( pontosabban onnan kell, de tudom, hogy meg tudom csinálni.).

Napi 5km, hetente háromszor vagy négyszer...... Valahogy azt gondoltam könnyebb lesz. Főleg, hogy 3 km.-t. tudtam egyhuzamban lekocogni.

A múlt héten sikerült a 3x5000 méter először újra, persze pocsék idővel, ez még csak kocogás, de a lényeg, hogy rajta vagyok a dolgon......Meg tudom csinálni!!!  Ja, ha nem mondta volna, újra a 80 kg a cél!

Szólj hozzá!

Címkék: Újra futok!

A bejegyzés trackback címe:

https://futnifogok.blog.hu/api/trackback/id/tr914853500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása